Vi bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse på vores platform samt til at optimere vores websted og vores services. Du kan læse mere her:
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål.
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Natalya
Anmeldelse af: Hudklinikken i Køge 24. november 2023 kl. 12:42 RedigerKlinikken stjal 1000 kroner! Jeg har et gavekort på 1000 kr fra mine kollegaer på Køge Sygehus til kosmetiske procedurer, som jeg fik til min fødselsdag for cirka to år siden. Det skete så, at jeg ikke kunne bruge dette kort (jeg var syg i lang tid og blev opereret). Det er lige meget, hvorfor jeg ikke kunne bruge kortet! Bare læs anmeldelserne om denne klinik og se, hvordan klinikkens hjemmeside er designet og fungerer! Kortet udløb i oktober. Jeg kontaktede klinikken, men de fortalte mig, at de havde lukket kosmetologitjenester og ikke kunne hjælpe mig. Jeg spurgte: “Hvem har lagt mine 1000 kroner i lommen? Hvad skal jeg fortælle mine kolleger om at bruge gavepenge? Giv mig pengene tilbage!” De gentog for mig, at kortet var udløbet, og de kunne ikke hjælpe mig, der var ingen sådanne tjenester længere! Og jeg blev ved med at gentage: “Hvem tog mine penge?” Så blev jeg tilbudt at modtage nogle kosmetikprodukter senere, men de kunne ikke navngive produktets mærke. Jeg nægtede og sagde, at jeg kun bruger bestemte mærker og dyre kosmetiske produkter, fordi jeg har en allergi. Men ukendte produkter blev konstant påtvunget mig! Jeg troede, det var bedre end ingenting. Jeg tror, de vil købe noget lort hos Matas og kaster det til mig for at lukke munden på mig. Tilbage står spørgsmålet: Hvem har lagt mine gavepenge i lommen?
Frygtelig klinik, arrogant personale og frygtelig service!