Vi bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse på vores platform samt til at optimere vores websted og vores services. Du kan læse mere her:
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål.
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Elmar
Anmeldelse af: Ørelægerne Fredericia v/ Niels-Erik Harbo Schollert og Christian Hamilton Heidemann 1. maj 2023 kl. 12:05 RedigerFuldstændig horribel behandling, da vi møder op i klinikken med vores datter på 1 1/2 år på armen og har fået en akuthenvisning fra egen læge. Begrundelsen: Vores egen læge har ikke ringet, og receptionisten kan ikke se henvisningen i systemet, fordi hun angiveligt “ikke har nemID”. (Besynderligt nok kunne de godt se henvisningen hos speciallægen i Middelfart, hvor vi ikke kunne komme til, da lægen sad midt i en operation), hvorfor vi blev henvist til Fredericia. Mens vi prøver at få et minimum af forståelse fra receptionisten i Fredericia, ringer vi til vores egen lægesekretær, som taler med lægen, der sidder med en anden patient og ikke har mulighed for at komme til telefonen eller ringe til klinikken i Fredericia. Da sekretæren i receptionen hører dette, konkluderer hun “at så kan det nok ikke være så vigtigt”. Og da vi spørger, hvilken forskel det ville gøre, hvis vores læge ringede, er hendes svar: “Jeg synes bare, I skal gå nu”. Det rene galskab for borgere, der kommer i nød med sit barn med en pludselig opstået stor knude i halsen og beder om blot to minutter til en læges vurdering. Nu er det her sikkert omsonst at skrive, eftersom det sikkert er den uforskammede og fuldstændig situationsforladte receptionist, der sidder og sorterer i henvendelserne. Men der er heldigvis andre kanaler. Og sådan kører vores sundhedssystem altså i Fredericia. Vi håber ikke, at den her historie fortsætter til noget, der er værre.