• Eleanore
    Anmeldelse af: Læge Henrik Vissinger 26. december 2024 kl. 08:42 Rediger

    Jeg må tilslutte mig koret af dårlige anmeldelser (se Healt Pilot), da Hr. Vissinger er en dybt uempatisk mand, der netop føler sig hævet over andre. Jeg kom ind med alvorlig selvskade og det var åbenlyst, at jeg havde det elendigt. Alligevel havde han travlt med at rette på mig/kritisere mig (!?) og var egentlig ret ubehagelig, da han ikke spurgte ind til noget som helst. VÆLG IKKE HENRIK VISSINGER!

Bedøm din oplevelse

Fandt du ikke det Sted, du søgte?

Ved at udfylde informationerne i nedenstående formular, kan du anmode om at få tilføjet et nyt sted eller en ny institution.