Vi bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse på vores platform samt til at optimere vores websted og vores services. Du kan læse mere her:
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål.
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Henriette
Anmeldelse af: Ørenæsehalsklinikken Solrød Strand v/ Lise Worsøe 13. december 2023 kl. 06:47 RedigerJeg er rystet over at Lise overså ikke kun en men to gange , at der står CAVE i min journal, hvilket betyder der er noget jeg ikke kan tåle . Lise ved, jeg på ingen måde kan tåle penicillin . Jeg har haft ansfylaktiskshock . Og er udredt med dette .
Jeg har været patient der i 4 år .
Første gang Lise overså at jeg ikke må få penicillin ,opdagede jeg det heldigvis på apoteket . Det er altså en vildt alvorlig fejl , men alle kan fejle.
Anden gang her den 15 november opdagede jeg det heldigvis ved ,jeg selv undersøgte det. Man skal altså kunne stole på sin læge . Det kunne ha gået virkelig galt, hvis jeg ikke selv havde undersøgt det.
Jeg tillod mig så at indtale en besked på telefon svaren ,da telefonen var lukket pga operation . Men telefon svaren må kun bruges til afbud . Jeg tænkte, at det jo var en læge fejl, som jeg da var sikker på lægen var interesseret i at hjælpe mig med, så jeg kunne få det rigtige der kunne hjælpe mig mod bihulebetændelse. Men nej. Efter et døgn ringede sekretæren og skældte mig ud over , jeg havde indtalt besked på telefon svaren . Hun beklagede ikke engang lægefejlen . Nul . Jeg skulle bare lige ha at vide, at det altså ikke går en anden gang. Jeg kunne så forsikre der aldrig bliver en anden gang, da jeg har skiftet læge .