Vi bruger cookies for at give dig den bedste oplevelse på vores platform samt til at optimere vores websted og vores services. Du kan læse mere her:
Den tekniske lagring eller adgang er strengt nødvendig med det legitime formål at muliggøre brugen af en specifik tjeneste, som abonnenten eller brugeren udtrykkeligt har anmodet om, eller udelukkende med det formål at overføre en kommunikation via et elektronisk kommunikationsnet.
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for det legitime formål at lagre præferencer, som abonnenten eller brugeren ikke har anmodet om.
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til statistiske formål.
Den tekniske lagring eller adgang, der udelukkende anvendes til anonyme statistiske formål. Uden en stævning, frivillig overholdelse fra din internetudbyders side eller yderligere optegnelser fra en tredjepart kan oplysninger, der er gemt eller hentet til dette formål alene, normalt ikke bruges til at identificere dig.
Den tekniske lagring eller adgang er nødvendig for at oprette brugerprofiler med henblik på at sende reklamer eller for at spore brugeren på et websted eller på tværs af flere websteder med henblik på lignende markedsføringsformål.
Simon MF
Anmeldelse af: Byens Skole 19. maj 2022 kl. 21:39 RedigerVi har vores datter i 0. Klasse. Det har været en rigtig god og tryg start, hvor der er god stemning og styr på tingene. De bedste anbefalinger herfra!
Peter F
Anmeldelse af: Byens Skole 19. oktober 2022 kl. 13:48 RedigerVi havde hørt meget godt om Byens Skole og var heldige at få plads til vores ældste søn. Der er mange på ventelisten, så sørg for at skrive op i særdeles god tid / kort tid efter fødsel. Vores søn er glad for at gå der og mon ikke lillebror følger trop, når det bliver hans tur.
Sabina L
Anmeldelse af: Byens Skole 31. oktober 2022 kl. 13:01 RedigerVi er meget glade for Byens skole. Vores søn går i 1. klasse, og han stortrives med skønne lærer og skolekammerater. Et kæmpe plus er, at børnene får spændende og varieret mad hver dag. Vi glæder os til at lillesøster skal starte på skolen om et par år.
Marie
Anmeldelse af: Byens Skole 5. december 2022 kl. 10:17 RedigerEn rigtig god skole som vægter sammenhold og trivsel højt. En skole hvor man spiser sammen på tværs af klasser, skiftes til at lave mad og præsenterer den for hinanden. Bl.a. derfor er der venskaber på tværs af klasser og årgange og en naturlig omsorg fra de store til de mindre børn. Det er en skole som kræver en del forældreinvolvering hvilket giver en stemning af nærhed og sammenhold.